藝人麥長青(麥包)有份參演手語劇,他表示邊演邊學:「喺片場由拍檔教我,普通打招呼都識。做人梗係想身體健康,但我發現聾人報警以往一直要收錢,去到今年3月先廢除,而且喺屋企裝警報燈亦要經多個部門批准,唔係咁容易,但係咪應該急人所需先呢?」麥包更愈講愈嬲:「香港聾啞人士有成30萬,我哋納咁多稅,啲議員嘥我哋咁多稅金,係咪要做番啲嘢呢?攞到呢30萬票都夠啦,係咪好過攞幾萬票就話代表香港人呢?」他否認想從政,只想幫有需要人士。

想減30磅

談到接下來的工作,他坦言:「本來9月有套內地電影,依家hold住咗,我想用時間減肥,由210減去180磅,肚腩頂住綁鞋帶好辛苦。(有留意林盛斌心臟有事?)知,佢唔好咁忙,漏番啲嘢出嚟兄弟做吓啦。我都有做身體檢查,屋企有太太有仔女,要keep住。」

 

佢話參演手語劇先知之前聾人報警要畀錢!
佢笑言唔係想從政,只係想幫到有需要人士。
佢試範學過嘅手語。
佢希望啲議員可以幫吓聾啞人士,好過攞幾萬票就話代表香港人!
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    莉娜手語工作坊 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()