close

 
香港女子足球代表鍾貝琪。

鍾貝琪出生於基層家庭,父母均為聾啞人士,年幼時與雙親溝通不足,但其實與家人關係不錯,外流蘇格蘭後亦相當擔心父母。

阿K於粉嶺長大,有兩個哥哥,分別比她年長四年及一年,小時候多由居於粉嶺另一屋邨的外婆照顧,「放學就去婆婆屋企,三兄妹都一樣,星期五晚先返屋企。」父母聾啞,小時候的阿K與他們溝通不足,「我唔識手語,同嗲哋媽咪溝通少啲,佢哋都好錫我,但細個好多嘢唔明,成日要靠阿姨講番,同阿姨關係好啲。」父母離異,三兄妹與母親生活,但仍不時與父親有聯絡,關係不錯。阿K有想過報讀手語課程,「但又唔知邊間好,都有上YouTube 學。」

 

面對關心的人,有人會選擇把說話放在心中,這是阿K面對家人的做法,外流蘇格蘭乃人生大事,她卻在最後一刻才告知家人,「走之前一日先講,我驚一早講佢哋擔心,又驚反對。 」母親沒有反對,只有驚訝,「佢問使唔使送機,我就話唔使啦,都入唔到機場。佢係想唔返工都去送我。」

最早知道阿K會去蘇格蘭的是二哥,「再之前淨係同二哥講,佢話唔夠錢使就同佢講,平時我哋唔多講心底話,嗰陣都幾sweet。」去到蘇格蘭後,阿K少不免會掛念家人,「屋企文化好少面對面講嘢,但平日一齊住,見唔到個心會囉囉攣,唔知佢哋返工返成點,有冇畀人恰。」

阿K小時候已不時要照顧年紀較小的表弟妹,也比較獨立,「我升中一已經自己開爐煮飯,六年班已經幫手照顧一、二年班嘅表弟。」也是這樣的背境,幫助阿K在蘇格蘭獨自生活。

-----------------------------

arrow
arrow
    全站熱搜

    莉娜手語工作坊 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()